بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51
هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 51 |
حجم | 259 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
2-2-1- مقدمه
2-2-2- تعاریف عملکرد سازمانی
2-2-3-هدف از ارزیابی عملکرد :
2-2-4- علل ضعف عملکرد :
2-2-4-1 عوامل فردی
2-2-4-2 عوامل سازمانی
3-2-5- اجزاء اصلی و مراحل اجرای مدیریت عملکرد :
2-2-6- اما ارزیابی عملکرد چیست ؟
2-2-7- انواع ارزیابی
2-2-8- سیستیم های ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن
2-2-9- مدلهای ارزیابی عملکرد سازمانی
2-2-9-1- مدل منشور عملکرد
2-2-9-2- ماتریس عملکرد (1989)
2-2-9-3- مدل نتایج و تعیین کنندهها (1991)
2-2-9-4- هرم عملکرد (1991)
2-2-9-5- کارت امتیازدهی متوازن (1992)
2-2-9-6- فرایند کسب و کار (1996)
2-2-9-10- تحلیل ذی نفعان (2001)
2-2-9-11 الگوی ماهواره ای عملکرد سازمانی
الف)تحقیقات انجام گرفته در داخل کشور
ب)تحقیقات انجام گرفته در خارج کشور
منابع فارسی
منابع خارجی:
عملکرد سازمانی را می توان حاصل تعامل سه منبع فیزیکی، مالی و انسانی دانست وگفت که منابع فیزیکی و مالی خود به خود موجب تولید و خدمات نمیگردند، بلکه این امر زمانی حادث می گردد که عنصر انسانی در سازمان وارد عمل شود و درک رفتار انسان و تأثیر مثبت برآن می تواند سبب افزایـش بهره وری و بهبود عملکرد گردد (مورهد و گریفین، 1377)
عملکرد عبارت است از فرآیند کار یا نتیجه حاصل شده از فرایند کار(سلطانی،1381) وقتی صحبت از عملکرد میشود نتیجه کار بدست آمده به ذهن متبادر میشود. در زمینه عملکرد، عدهّ ای دیگر عملکرد را برای نتیجه کار بکار میبرند. مثلاً اگر سازمانی تولیدات خوبی از نظر کمی و کیفی داشت قضاوت مثبتی از عمکرد آن سازمان میشود و عدهّ ای هم عملکرد را برای فرایند انجام کار و نحوه انجام کار و نحوه وظایف بکار میبرند(علیپور،1381).
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود